Testimoniale

Ioan Mircea Pascu - Testimonial - InfoCons - Protectia ConsumatorilorProtectia Consumatorului este un drept sacru al cetateanului: pentru faptul ca achizioneaza un bun sau un serviciu, el este indreptatit sa fie respectat ca atare. Stim cu totii ca, in anii comunismului, atitudinea generala era: iti place bine, daca nu, iarasi bine!? In plus, nu aveai nici cui sa te plangi daca erai abuzat.

Astazi, insa, prin infiintarea si activitatea depusa ulterior de Oficiul pentru Protectia Consumatorului, cetateanul are garantia ca, in cazul in care drepturile sale sunt incalcate sau abuzate, se poate adresa unui organism competent, care poate interveni eficient. Cei zece ani de activitate pe care Oficiul ii sarbatoreste zilele aceste sunt o dovada in acest sens.

Sigur, mentalitatile iau timp sa se schimbe – si astazi sunt destui furnizori de bunuri si/sau servicii care continua sa ii nesocoteasca pe cumparatori si drepturile lor, mai ales cand e vorba de pozitii de monopol pe care ajung sa le detina intr-un domeniu saul altul. Mai mult, nu toti cetatenii sunt tratati egal cand calatoresc in Europa. Iata pentru ce salut initiativa Oficiului de a constientiza cetatenii romani care calatoresc in Europa de drepturile de care se bucura in celelalte tari membre.

In concluzie, felicit Oficiul pentru Protectia Consumatorului pentru activitatea depusa in cei 10 ani de la infiintare si imi exprim convingerea ca va actiona la fel si in viitor, extinzandu-si aria de preocupare la nivelul Uniunii Europene, ai carei cetateni europeni trebuie sa se bucure de aceleasi drepturi peste tot in Europa.”

 

 

Ioan Mircea Pascu, Membru al Parlamentului European

Ioan Mircea Pascu

Membru al Parlamentului European

Marius Sticlaru - Director General - Q-East Software - InfoCons - Protectia Consumatorilor

“In 2001, cand am pus bazele Q-East Software, ne-am asumat misiunea de a seta standardele de excelență in IT, printr-o calitate ireprosabila a serviciilor si un acces sporit la suport de ultima ora si inovatie tehnologica pentru beneficiarii de solutii software din Romania.

Pe drumul nostru spre excelenta am avut parte de un partener extraordinar, A.N.P.C.P.P.S.Romania, care implineste in acest an 10 ani de activitate. Proiectele derulate impreuna au reprezentat pentru noi oportunitatea de a ne ralia unui scop comun: aceea de a construi, prin anduranta si dedicare, un consumator roman sigur pe deciziile sale, puternic prin informatia detinuta si mai exigent cu fiecare achizitie facuta.

Prin platforma Infocons. O 9 Atitudine ne-am adus aportul la  o schimbare bine venita in atitudinea consumatorilor romani, care se bazeaza acum pe un sprijin puternic in exercitarea drepturilor lor, gratie eforturilor A.N.P.C.P.P.S.Romania.

Recentul proiect pe care il derulam impreuna “Cere bonul fiscal” marcheaza un nou capitol al misiunii noastre de informare si responsabilizare a cetatenilor in lupta cu evaziunea fiscala, pentru a beneficia cu totii de un mediu economic sanatos si performant.

O companie responsabila cum este Q-East Software isi aduce aportul, prin toate resursele aflate la dispozitie, la constructia unei societati puternice, in ascensiune, cu cetateni protejati si un mediu de afaceri sigur. Pentru noi, garantia acestei constructii o reprezinta A.N.P.C.P.P.S.Romania,

Va dorim nenumarati ani de activitate, cu numeroase proiecte ambitioase si modele de responsabilitate, dupa care sa se poata ghida in continuare societatea romaneasca. Un calduros la multi ani!”

 Marius Sticlaru – Director General – Q-East Software

Marius Sticlaru

Director General – Q-East Software

Va felicit pentru tot ceea ce faceti, de 10 ani cu o9atitudine, in sprijinul consumatorilor romani, si va doresc multa energie pentru a veni in ajutorul acestora cu tot mai multe actiuni. Un consumator informat este un cetatean mai puternic, iar romanii au nevoie de suport si incurajare pentru a-si exercita pe deplin drepturile de consumatori.

Daciana Sarbu - Testimonial - InfoCons - Protectia Consumatorilor

Ca europarlamentar membru in Comisia de Mediu, Sanatate publica si Siguranta alimentara, am avut oportunitatea de a lucra in multe dosare ce au legatura directa cu domeniul dvs de implicare – de la drepturile pacientilor care sufera de cancer, la claritatea si acuratetea informatiilor de pe etichetele alimentelor si pana la probleme de siguranta alimentara. Stiu ca in alte state europene structurile civice si cele de aparare a consumatorilor sunt foarte active, si cred ca acest lucru trebuie sa se intample si in Romania, pentru ca ar fi un castig pentru intreaga societate. Consumatorii exigenti forteaza implicit si producatorii sau furnizorii de servicii sa devina mai responsabili si mai performanti.

Aceasta “noua atitudine” pe care o promovati inseamna de fapt constientizarea drepturilor fiecaruia si lupta pentru respectarea lor.

Mult succes mai departe!

Daciana Sarbu

Europarlamentar

Traim vremuri ciudate, in care oamenii sint convinsi ca trebuie sa duca cruciade proprii impotriva tentativelor de a fi pacaliti de catre diversi producatori.Atit de convinsi incit a aparut o noua boala, ortorexia,adica obsesia de a minca sanatos.Sigur ca, fara indrumare din partea specialistilor ,poti sa maninci doar alimente sanatoase si sa te ingrasi; sau sa nu consumi alimente care iti sint absolut necesare,dar despre care ai auzit/citit ca ar fi nesanatoase.Ceea ce e sanatos in doze mici,poate deveni periculos in doze mari.

Simona Tivadar - Testiomnial - InfoCons - Protectia Consumatorilor

Este imposibil sa controlam,la nivel individual,produsele alimentare si nealimentare,atit in ceea ce priveste sursa,cit si compozitia,termenul de expirare,aditivii,etc.E treaba autoritatilor statului sa-si faca datoria,reglementind prin lege etichetarea oricarui produs si conditiile de vinzare si consum.Ce putem face noi,consumatorii,e sa verificam etichetele.Sa sabotam produsele necorespunzatoare ,necumparind.Sa sesizam celor indreptatiti abuzurile.Sa devenim cumparatori avizati si educati.

Felicitari celor de la Protectia Consumatorului pentru 10 ani de eforturi sustinute in a crea un nou tip de consumator!

Dr.Simona Tivadar,medic primar diabet si boli de nutritie

Dr. Simona Tivadar

Medic Primar diabet si boli de nutritie

TESTIMONIAL/ MESAJ – de la prof.univ.Nicolae Dragulanescu

22.06.2014

 

LA ANIVERSAREA PRIMULUI DECENIU DE VIATA AL A.N.P.C.P.P.S.Romania

Nicolae.Dragulanescu - Testimonial - InfoCons - Protectia Consumatorilor

 

În anul 2014, Asociaţia Naţională pentru Protecţia Consumatorilor <o9atitudine> (mai cunoscută, pe scurt, şi ca A.N.P.C.P.P.S.Romania) celebrează PRIMUL său DECENIU de viaţă, iniţiative, proiecte, împliniri, visuri şi speranţe, în beneficiul celor aproape 20 de milioane de consumatori din România!

A.N.P.C.P.P.S.Romania este actualmente – exclusiv prin munca animatorilor săi –  cea mai mare, mai cunoscută şi mai activă (deşi nu şi cea mai veche!) – dintre cele cca. 130 ONG-uri româneşti având scopul de-a apăra drepturile consumatorilor, conform noii legislaţii promulgate în anul 1992 (care a instituit şi în România protecţia guvernamentală şi neguvernamentală a drepturilor consumatorilor).

De remarcat că, în conformitate cu Statutul său, scopul A.N.P.C.P.P.S.Romania este ceva mai nuanţat întrucât această mare asociaţie şi-a propus de la înfiinţare să apere „drepturile şi interesele legitime ale consumatorilor, membri sau nemembri ai asociaţiei.”

Logo-ul său atât de specific şi inspirat <o9atitudine> – devenit ulterior slogan de campanie şi chiar renume – reprezintă o invitaţie esenţială şi permanentă adresată consumatorilor din România de-a deveni, în timp, tot mai informaţi, mai educaţi, mai competenţi, mai exigenţi, mai selectivi şi chiar mai revendicativi în deciziile personale de selecţionare şi achiziţionare a unui produs sau serviciu exclusiv pe criteriul raportului CALITATE-PREŢ (TARIF) maxim (şi nu pe criteriul preţului/ tarifului minim!).

Astfel, A.N.P.C.P.P.S.Romania contribuie atât la sporirea rolului consumatorilor în orientarea agenţilor economici spre cerinţele clienţilor şi satisfacerea acestora – deci spre calitate (şi nu numai spre productivitate şi profitabilitate!) –  cât şi la creşterea eficienţei comunicării reacţiilor consumatorilor după achiziţionarea unui produs sau serviciu.

 

Să vizităm cu interes, curiozitate şi nădejde website-urile A.N.P.C.P.P.S.Romania (www.proteţia-consumatorilor, ro, www.infocons.rowww.teste.comparative) în paginile cărora se pot găsi numeroase recomandări, sfaturi, date şi informaţii deosebit de utile, rezultatele unor teste comparative de produse şi chiar un formular electronic pentru depunerea unei reclamaţii….

La acest fericit moment aniversar şi de bilanţ, doresc A.N.P.C.P.P.S.Romania să reia emisiunile televiziunii consumatorilor (TELECONS) şi să sărbătorim împreună alte decenii de funcţionare – bogate în împliniri şi satisfacţii – sub semnul celebrei zicale româneşti „Unirea face puterea!!”.

 

prof.univ.dr.ing. Nicolae George DRĂGULĂNESCU
Universitatea Politehnica din Bucureşti
Auditor pentru calitate EOQ/DGQ/TÜV
Secretar general – Fundaţia Română pentru Promovarea Calităţii
Director executiv – Fundaţia “Premiul Român pentru Calitate <J.M.JURAN>”
www.ndragulanescu.ro

Nicolae Dragulanescu

Prof. Univ. Dr. Ing.

Intr-o societate bazata pe consum in care persoana este expusa unor pericole foarte mari,misiunea dv de a ne indruma si proteja prin faptele si proiectele lansate,este o adevarata educatie in formarea unei ” constiinte responsabile” fata de tot ceea ce ne inconjoara.

Personal de cand colaboram  am invatat sa fiu mai atenta in alegere produselor pe care le consum tinand cont  din mediul din care provin acestea.

Va multumesc ca-mi dati ocazia sa-mi exprim recunostinta si aprecierea fata de dv. in munca titanica pe care o desfasurati cu intreaga echipa.

La multi si binecuvantati ani. Cu ocazia implinirii a 10 ani de activitate.

 

Maica Timoteia

Manastirea VARATEC

Maica Timoteia

Manastirea VARATEC
MENU
Translate »